با وجود همه پیگیری هایی که در آکادمی کنکورسلام انجام میشه نمیشه منکر این شده که ممکنه نارضایتی های کوچیکی هم بوجود میاد چون بهرحال هیچ سیستم و موسسه ای بدون عیب و اشکال نیست ، برای همین فکر اونجاشم کردیم . اگر هر کدوم از بچه ها احساس کنه در روند مشاوره اش اشکالی وجود داره از طریق پیام دادن به مشاور ارشد این مورد رو پیگیری می کنه ، در این مرحله مشاور ارشد بطور دقیق و در سریع ترین زمان علت رو جویا میشه و با پیگیری هایی که انجام میده وضعیت دانش آموز رو به واحد نظارت ارسال می کنه تا براش تصمیم گیری بشه .
در واحد نظارت آقای انصاری ، مدیر منابع انسانی و مشاورین ارشد حضور دارند تا راهکاری رو برای مشکل ایجاد شده پیدا کنند و با همفکری هم نتیجه رو به دانش آموز اطلاع میدن و 24 ساعت بعد مجددا پیگیری می کنند که مشکل حل شده باشه ، اگر در این شرایط باز هم دانش آموز شرایط راضی نباشه ما ناگزیر میشیم که با حفظ زمانی که از مشاورتون مونده شما رو به مشاور دیگری وصل میشید اما خیلی کم پیش میاد این اتفاق بیفته چون بقدری در زمان استخدام و پیگیری قوی عمل می کنیم که خطا ها رو به صفر کاهش بدیم .