آزمون عملی هنر و ارتباط تصویری کنکور فرهنگیان 1404
در دنیای پویای رشته های موجود در دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی، آموزش هنر جایگاهی ویژه و غیرقابلانکار دارد؛ دانشگاه فرهنگیان با پذیرش دانشجومعلمان در رشته آموزش هنر و دانشگاه شهید رجایی در رشته ارتباط تصویری، از سالهای گذشته بستری را فراهم ساخته اند تا بتوانند نقش خود را برای پرورش نسل هنردوست و خلاق ایفا کنند. با این حال، ورود به این مسیر حرفهای علاوه بر موفقیت در آزمون کنکور فرهنگیان و فرایند ارزیابی شایستگی معلمی، نیازمند عبور از مرحله آزمون عملی هنر است که اهمیت و حساسیت آن کمتر از سایر مراحل پذیرش نیست.
آزمون عملی هنر و ارتباط تصویری کنکور فرهنگیان ۱۴۰۴، با بخشهای مختلف خود، مانند ارزیابی نظری، خوشنویسی، طراحی، گرافیک، و حتی هنرهای آوایی و نمایشی، داوطلبان را با چالشهایی متفاوت روبهرو میکند که هر یک مبیّن بخشی از صلاحیتهای مورد نیاز معلم هنری آینده است.
آگاهی از ماهیت رشته آموزش هنر، شناخت مزایا و چالشهای حرفه معلمی در این حوزه، اطلاعات دقیق درباره فرآیند پذیرش در این رشته و تسلط بر جزئیات آزمون عملی، نقش تعیینکنندهای در موفقیت داوطلبان ایفا میکند. بسیاری از شرکتکنندگان، بهویژه افرادی که اولین بار با این نوع سنجش مواجه میشوند، نیازمند راهنمایی جامع برای آمادهسازی بهتر، آشنایی با انواع سوالات، تهیه ابزار و لوازم مورد نیاز و درک دقیق از انتظارات مصاحبهگران و داوران هستند.
در این مقاله از سایت کنکور سلام، تلاش شده است ضمن معرفی دقیق رشته آموزش هنر فرهنگیان، فرآیند نیمهمتمرکز پذیرش، ویژگیهای دانشجومعلم شدن در این رشته، فرصتها و چالشهای تحصیلی آن، وضعیت بازار کار و حقوق، تجارب سالهای گذشته آزمون عملی هنر و انواع بخشها و پرسشهای آن، به صورت طبقهبندی شده و علمی ارائه گردد. علاوه بر آن، رهنمودها و نکات کلیدی جهت موفقیت در آزمون عملی به شکلی کاربردی و مبتنی بر تجربه بیان شده است تا علاقهمندان بتوانند با چشمانداز واقعبینانه و شناخت کافی، در آزمون عملی هنر 1404 شرکت کنند و تراز مورد نیاز برای قبولی در رشته دلخواهشان را کسب کنند.
معرفی رشته آموزش هنر دانشگاه فرهنگیان و ارتباط تصویری دانشگاه شهید رجایی
رشته آموزش هنر و رشته ارتباط تصویری، از محبوبترین و در عین حال کاربردیترین رشتههای دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی به شمار میآیند که تنها از میان داوطلبان کنکور فرهنگیان هنر دانشجو می پذیرند. هدف کلیدی این رشته ها، تربیت معلمانی است که هم بر مفاهیم تربیت و آموزش هنر تسلط داشته باشند و هم بتوانند با بهرهگیری از دانش تخصصی هنر، کلاس هنر دوره متوسطه را به یک فضای الهامبخش، خلاقانه و مؤثر تبدیل کنند.
تحصیل در این رشته، خلاقیت شما را به چالش میکشد و ذوق هنریتان را در بستری علمی و تربیتی پرورش میدهد. دانشجومعلمان این رشته پس از گذراندن دورهای چهارساله، به عنوان دبیر هنر در مدارس متوسطه اول و گاه متوسطه دوم مشغول به تدریس میشوند و نقشی کلیدی در شکلگیری ذهنیت هنری و اجتماعی نسل نو خواهند داشت.
در این رشته، آموختهها ترکیبی است از مباحث نظری و عملی: از پایههای طراحی و نقاشی تا مبانی عکاسی، تئاتر، موسیقی، زیباییشناسی، تاریخ هنر ایرانی و اسلامی، و حتی هنرهای دیجیتال. همین تنوع سبب شده آموزش هنر در فرهنگیان، بستری مناسب برای علاقهمندان به دنیای گسترده هنر باشد که دوست دارند فردا را در نقشی معلمانه اما هنرمندانه بسازند.
فارغالتحصیلان این رشته نه تنها در زمینه آموزش و تدریس مستعد میشوند؛ بلکه خود به هنرمندانی فعال و خلاق بدل میگردند که میتوانند به طور مستقل نیز در پروژههای هنری، کارگاهها یا جشنوارهها حضور یابند. محیطهای کاری این رشته، محدود به مدارس نبوده و زمینه فعالیت به صورت آموزش خصوصی، تولید محتوا، انتشارات هنری و… همواره باز است.
با این حال، مثل هر رشته دیگری، آموزش هنر مزایا و چالشهای مختص به خود دارد:
معایب | مزایا |
نبود عمق تخصصی نسبت به برخی رشتههای هنری در ایران | استخدام رسمی و دریافت حقوق و مزایا دانشجویان از ابتدای ورود به دانشگاه |
نبود امکانات کافی در اکثر مدارس یا برخی پردیسها | آرامش شغلی با تضمین استخدام قطعی |
نگاه کماهمیت به درس هنر در برخی مدارس | تنوع دروس و تجربه عملی همزمان با یادگیری |
فشار قابل توجه پروژههای عملی و همزمان بودن با دروس در دانشگاه | قابلیت ورود به کارهای جانبی هنری |
چالش تبدیل سبک شخصی هنری به نوع آموزشی برای معلمان هنر | امکان ادامه تحصیل در رشتههای هنری و تربیتی تا عالیترین سطوح |
نکته: رشته آموزش هنر در دانشگاه فرهنگیان، انتخابی حرفهای برای عاشقان هنر و تربیت است. اگر اهل تلاش، تمرین و تجربهگرایی باشید، این رشته سکوی پرتاب شما به دنیای هنر و آموزش است.
روند پذیرش در رشته آموزش هنر و ارتباط تصویری در سال 1404
پذیرش در رشته آموزش هنر دانشگاه فرهنگیان، نیمهمتمرکز است و مراحل متعددی را دربرمیگیرد:
۱. در نخستین مرحله، داوطلب باید حد نصاب تراز لازم را در دفترچه های کنکور فرهنگیان (دفترچه اختصاصی کنکور به میزان 60 درصد و دفترچه ویژه فرهنگیان به میزان 40 درصد در پذیرش اولیه موثرند.) کسب کند تا دعوت به مصاحبه فرهنگیان شود.
- 2. مرحله بعدی، مصاحبه یا فرایند ارزیابی شایستگی معلمی است که خود شامل دو بخش است: گزینش و کانون ارزیابی.
- گزینش عبارت است از حضور داوطلب در هسته گزینش استانش و پاسخ به سوالات اعتقادی، سیاسی، خودشناسی و …
- کانون ارزیابی خود شامل سه مرحله است: آزمون رایانه ای، بحث گروهی، تمرین عملی و ارائه شفاهی
- برای پذیرفته شدن در برخی رشته ها نظیر تربیت بدنی و هنر علاوه بر حضور در مصاحبه عمومی و تخصصی، حضور داوطلب در آزمون عملی نیز ضروریست!
- پذیرش نهایی دانشگاه فرهنگیان 15 درصد به تراز دفترچه اختصاصی کنکور، 10 درصد به تراز دفترچه ویژه فرهنگیان، 50 درصد به تراز سوابق (وابسته به نمرات امتحان های نهایی) و 25 درصد به مصاحبه وابسته است. امتیاز مراحل گزینش، کانون ارزیابی و آزمون ارزیابی، همگی در این 25 درصد تاثیرگذارند.
آزمون عملی هنر 1404 فرهنگیان زیر ذره بین کنکور سلام !
در مسیری که به سمت ورود به دانشگاه فرهنگیان و کسب موفقیت در رشته آموزش هنر و ارتباط تصویری پیشروی داوطلبان قرار دارد، آزمون عملی هنر به عنوان یکی از حساسترین و تعیینکنندهترین مراحل محسوب میشود. این آزمون، فرصتی کمنظیر برای ارزیابی توانمندیها، مهارتهای فردی و خلاقیت هنری هر داوطلب فراهم میکند و نقش بسزایی در سرنوشت تحصیلی و حرفهای آنان ایفا خواهد کرد. آشنایی دقیق با ساختار، بخشها، الزامات و سازوکار آزمون عملی، نهتنها موجب آرامش خاطر و افزایش اعتمادبهنفس داوطلبان میشود، بلکه شانس موفقیت آنها را به طور قابلتوجهی افزایش میدهد. در ادامه، به بررسی جامع و مرحلهبهمرحله جزئیات این آزمون خواهیم پرداخت:
زمان و مکان آزمون عملی هنر فرهنگیان ۱۴۰۴
طبق روال سالهای اخیر، آزمون عملی هنر کنکور فرهنگیان تنها در شهر تهران برگزار میشود. این آزمون، حدود یک هفته تا ده روز پس از سایر مراحل مصاحبه برنامهریزی میشود (اواخر تیر یا اوایل مرداد) زمان دقیق آزمون و جزئیات آدرس حوزه امتحانی، از طریق کارت ورود به جلسه دعوت شدگان در سامانه ارزیابی به نشانی Psd.cfu.ac.ir اطلاع رسانی خواهد شد.
تجربه سال قبل نشان داد که کل فرآیند آزمون عملی هنر در یک روز و طی بازه زمانی ۴ تا ۴.۵ ساعت انجام میشود..
مراحل آزمون عملی هنر فرهنگیان ۱۴۰۴
بخش های مختلف آزمون عملی هنر در دانشگاه فرهنگیان (مخصوص رشته آموزش هنر و ارتباط تصویری) به گونهای طراحی شده تا تسلط و توانمندی داوطلب را در حوزههای اصلی هنر، از مفاهیم نظری تا اجرای عملی، بسنجد. این بخشها به شرح زیر است:
مراحل آزمون عملی هنر فرهنگیان ۱۴۰۴ | |||
نکات | مرحله | ردیف | |
عبارت است از پاسخ به سه سوال کلیدی (معمولاً دو الزامی و یک اختیاری) در زمینه مفاهیم پایه موسیقی، تفاوت سازهای موسیقی، تاثیر شعر بر موسیقی و تفاوت موسیقی سنتی و مدرن
مثال نمونه سوال: تفاوت سازهای کوبهای و بادی چیست؟ تاثیر شعر در موسیقی ایرانی چه تفاوتی با موسیقی امروزی دارد؟ |
هنرهای آوایی و موسیقی | بخش تئوری
(این بخش با زمان محدود (معمولاً یک ساعت) و در دو قسمت برگزار میشود) |
1 |
شامل سه سوال است؛ باید یک نمایشنامه کوتاه بنویسید، ارتباط بین نمایش و داستانهای قرآنی را با ذکر مثال بیان کنید و یا توضیح دهید تاثیر سینما و نمایش در یادگیری چیست؟
مثال سوال: خاطرهای از محرم را به صورت نمایشی (نمایشنامه) بنویسید یا تاثیر نمایش در ارائه مطالب درسی را شرح دهید. |
هنرهای نمایشی | ||
در این بخش متقاضیان باید طی ۵۰ دقیقه به یک حکایت کوتاه (معمولاً از متون کهن مانند گلستان) را با خط تحریری و همچنین یک بیت شعر را با قلم و مرکب بنویسند.
استفاده از قلم مخصوص خوشنویسی (نه ماژیک)، مرکب و کاغذ استاندارد ضروری است. این بخش دقت و سرعت عمل را همزمان میطلبد و ملاک ارزیابی، خوانایی، زیبایی و تطابق با معیارهای خوشنویسی سنتی است. |
خوشنویسی | 2 | |
این بخش معمولاً شامل طراحی یک پوستر یا یک لوگو براساس یک موضوع اعلام شده در جلسه (مثلاً یک جشنواره هنری) است.
زمان این مرحله یک ساعت است. انتخاب متریال آزاد است. (مداد رنگی، ماژیک، آبرنگ، گواش و …) دانش طراحی پوستر، مفهومپردازی و سادگی در ارائه پیام تصویری اهمیت بالایی دارد. |
گرافیک | 3 | |
در این بخش یک سوژه مشخص (مثلاً: پارک با نیمکت نارنجی و پرنده روی آن) اعلام میشود و داوطلب باید طی یک ساعت، ایده و توانایی خود را در طراحی و نقاشی نشان دهد.
انتخاب متریال آزاد است. توجه به ترکیببندی، رنگآمیزی، ایدهپردازی و انتقال حس، معیار ارزیابی داوران است. |
طراحی و نقاشی | 4 |
لوازم و تجهیزات لازم برای آزمون عملی هنر فرهنگیان 1404
داشتن ابزارها و تجهیزات لازم برای شرکت در آزمون عملی نقش تعیینکنندهای در موفقیت شما دارد!
بر اساس تجربه سالهای گذشته، هر داوطلب باید ابزار زیر را در آزمون عملی هنر با خود داشته باشد: | |
وسیله | ردیف |
کارت شناسایی، لوازم شخصی لازم و بطری آب | 1 |
دستمال و زیر دست مناسب | 2 |
ظروف آب برای نقاشی آبرنگ یا گواش | 3 |
برگه و دفتر طراحی مناسب | 4 |
قلم خوشنویسی استاندارد و مرکب | 5 |
مداد طراحی، اتود، تراش، پاککن | 6 |
ماژیک یا مداد رنگی، آبرنگ یا گواش (بسته به راحتی شما در استفاده) | 7 |
خطکش، پالت، قلممو | 8 |
- نکته 1: در آزمون عملی هنر فرهنگیان 1404، هیچ وسیله الکترونیکی مانند لپتاپ، تبلت، گوشی و… مجاز نیست.
- نکته 2: بررسی اطلاعیههای رسمی هر سال بسیار مهم است؛ چرا که ممکن است هرساله جزئیات تجهیزات کمی تغییر کند.
بایدها و نبایدهای آزمون عملی هنر 1404
بایدها و نبایدهایی که ندانستنشان برایتان گران تمام می شود! | |
حتماً تمرین روزانه با ابزارهای خود را جدی بگیرید تا در روز آزمون دستانتان روان و سریع عمل کند. | بایدها |
جعبه ابزار خود را قبل از آزمون مرتب و کامل آماده کنید تا استرس ناشی از فراموشی یا کمبود تجهیزات به حداقل برسد. | |
با نمونه سوالات سالهای قبل حتماً آشنا شوید؛ نوع طراحی سؤال و سطح انتظارات داوران را بدست آورید. | |
سعی کنید پاسخهای تئوری را علاوه بر دانش، با مثالهای خلاقانه بنویسید تا اثرگذاری بیشتری داشته باشد. | |
از وسایل ممنوعه (مثل ماژیک خوشنویسی به جای قلم) استفاده نکنید؛ حتی یک اشتباه جزئی میتواند برای شما امتیاز منفی داشته باشد. | نبایدها |
زمانبندی را فراموش نکنید؛ آزمون عملی محدودیت زمانی دارد و حتی هنرمند قوی بدون مدیریت زمان ممکن است بخشهایی را ناقص تحویل دهد. | |
از کپیبرداریِ سبک یا ایدههای تکراری بپرهیزید؛ داوران اصالت و خلاقیت را در اجرای پروژهها بهشدت مهم میدانند. |
تجربه شرکت در آزمون عملی هنر فرهنگیان در سال 1403
سال گذشته نمایش روشنی از فضای آزمون عملی هنر فرهنگیان ارائه شد. داوطلبان چهار تا چهار ساعت و نیم برای پاسخدهی به همه بخشها فرصت داشتند. سوالات تئوری در سطح مفاهیم پایه و روزآمد طراحی شده بودند و داشتن اطلاعات پراکنده و تمرین نکرده، برخی مشکلات را برای داوطلبان به همراه داشت.
در بخش خوشنویسی، برخی داوطلبان به دلیل نداشتن تمرین با قلم، زمان را از دست دادند. در بخش گرافیک و طراحی، آنهایی که با متریال مورد علاقهشان کار میکردند (مثلاً آبرنگ یا مداد رنگی)، عملکرد بهتری داشتند؛ اما اگر تجربه کافی نداشتند، اجرای کار با ابزار جدید، باعث کندی و ضعف کارشان شد.
نکته مثبت دیگر این بود که داوران غالبا به زبان ساده و رفتار دوستانه با داوطلبان برخورد کردند و فضای اضطرابآور نبود. اما خروجی کار فقط و فقط به میزان آمادگی و و تسلط شما برمیگردد؛ بنابراین رمز موفقیت در این آزمون این است: تمرین، تمرین و تمرین!
در ادامه، برای آشنایی هرچه بیشتر شما مخاطبان گرامی سایت کنکور سلام با آزمون عملی هنر، روایت تجربه ای از فضای این آزمون در سال 1403 را آورده ایم:
تجربه آزمون عملی هنر در فرایند ارزیابی شایستگی معلمی 1403
داوطلب دختر در پردیس شهید باهنر تهران
امروز ما آزمون عملی هنر فرهنگیان رو تو دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر تهران داشتیم . از همه استان ها اونجا حضور داشتن . به ما گفته بودن هفت و نیم اونجا باشیم و فکر کنم آزمون هشت شروع شده بود تا حالا بازرسی کنن و بچه ها سر جاشون قرار بگیرن. آزمون چهار تا بخش داشت : بخش اول شامل دو تا برگه سوال بود ؛ سوالات هنرهای آوایی و شنیداری که شامل سه تا سوال بود برگه دوم سوالات هنرهای نمایشی که اون هم شامل سه تا سوال بود و تا جایی که حالا من یادمه سوالات برای مثلا هنرهای آوایی و شنیداری ، تفاوت موسیقی ایرانی امروزی و دیروز یا قدیم تر و تفاوت ساز مثلا کوبه ای و بادی بود. حالا از سه تا سوال ما باید دوتاش رو جواب می دادیم .
سوالات مرحله نمایشی هم به این صورت بود که مثلا در بیست سطر باید خاطره ای از محرم رو چه تو مدرسه چه غیره در قالب روایتگری ( نمایشنامه نویسی) ارائه می کردیم و می نوشتیم و تحلیل می کردیم. سوالات دیگه ای هم داشت که مثلا قابلیت های سینمایی و نمایشی نسبت به داستان های قرآنی رو باید تحلیل می کردیم و سومیش هم به این صورت بود که هنر نمایشی رو بخوایم در قالب آموزش درسی استفاده کنیم به چه صورت می شه ؟ باید اینا رو به صورت تحلیلی می نوشتیم. پاسخ برگم چهار صفحه داشت و جا برای نوشتن زیاد بود.
آزمون دوم خوشنویسی بود که سوال اول رو باید با خودکار می نوشتیم؛ یعنی یه متنی رو به ما داده بودند همراه با دو بیت شعر که ما اون رو باید با خودکار وارد برگه ای که خودمون برده بودیم می کردیم و می نوشتیم .(به صورت تحریری یا خطی که خودمون داریم) سوال دومم در این باره بود که یک نیم بیتی از یک شعر رو داشتیم که باید با قلم می نوشتیم. آزمون سوم هم به این صورت بود که یا لوگو یا پوستر باید طراحی می کردیم که من خودم شخصا لوگو رو انتخاب کردم و اینم دیدم که بچه هایی که مهارت نداشتن، خیلی طولانی شد کارشون وقتی پوستر داشتن انجام می دادن. آزمون چهارم هم آزمون نقاشی و طراحی بود که موضوع به ما داده بودن فضاسازی پارک که سه تا عنصر رو باید حتما داخلش رعایت می کردیم : نیمکت نارنجی چوبی و پرنده که روی نیمکت نشسته و یک درخت. حالا به طرح دلخواهی که می خوایم اجرا کنیم. کسی که اومد و به ما گفت که باید این کار رو اجرا کنیم ، راهنمامون بود. به ما این اشاره رو کرد که پرسپکتیو و حالا تمام ترکیب بندی ها و چیزهایی که بلدیم رو رعایت کنیم . از هر رنگی می تونستیم برای کارمون استفاده کنیم ؛ ولی ترجیحا گفتن رنگی باشه که زود خشک بشه. فقط یه نکته ای رو اشاره کنم بهش لطفا همه وسایلتون رو با خودتون ببرید؛ یعنی هر چیزی که فکر می کنید نیازتون می شه حتما با خودتون ببرید . خیلی از بچه ها وسایلشون ناقص بود و اجازه دادن بهشون که از کسی دیگه قرض بگیرن ؛ مثلا خودکار آبی نیاز داشت که خیلی ها نیاورده بودن.
این از تجربه من از آزمون عملی هنر فرهنگیان اما چند تا نکته میخوام اضافه کنم : بچه ها حتما تخته آسه همراهشون داشته باشن چون اصلا فضای خوبی برای اجرا تون ندارید و تخته می تونه خیلی کمک کننده باشه، اینکه دستمال کاغذی با خودشون داشته باشن چون جوهر خیلی از بچه ها رو کار نهاییشون ریخت و خراب شد و حتما مدیریت زمان داشته باشید چون زمان ها کوتاه هستند و باید خیلی زودتر از چیزی که فکرشو می کنید کارتون رو جمع کنید و ارائه بدید.
تنها روش مطمئن برای کسب آمادگی در آزمون عملی هنر 1404
اگر هدف شما درخشش واقعی در آزمون عملی هنر فرهنگیان ۱۴۰۴ و قبولی قاطع در رشته آموزش هنر و ارتباط تصویری است، باید از همان ابتدا، به شیوهای حرفهای و البته هوشمندانه خود را آماده این مرحله مهم کنید.
دوره جامع آمادگی آزمون عملی هنر فرهنگیان کنکورسلام، دقیقاً بر پایه جدیدترین شیوه های ارزیابی و نیازهای روز آزمون طراحی شده است تا شما به هیچ منبع یا کارگاه جانبی دیگری نیاز نداشته باشید.
برتریهای ویژه | |
عنوان | ردیف |
آموزش کاملاً ترکیبی (تئوری + عملی) | 1 |
پوشش تمام بخشهای آزمون: خوشنویسی، گرافیک، طراحی، هنرهای آوایی و نمایشی | 2 |
تدریس توسط مدرس متخصص و پرتجربه | 3 |
ارائه نکات جزئی و کاربردی براساس آخرین تجربههای برگزاری آزمون | 4 |
ارتباط مستقیم با مدرس و رفع کامل ابهامات و پاسخ به پرتکرارترین سؤالها | 5 |
کیفیت تضمین شده: حتی اگر هیچ سابقه هنری ندارید، با تمرینهای هدفمند دوره میتوانید در مدت کوتاه، «آمادهی جلسه آزمون» شوید. | 6 |
امکان ارسال تکالیف و دریافت بازخورد اختصاصی توسط مدرس برای تمام جلسات فراهم است. | 7 |
سرفصل های دوره آمادگی آزمون عملی هنر کنکور سلام | |
عنوان | ردیف |
مفاهیم پایه و مروری بر بخشهای آزمون | 1 |
تمرین تخصصی خوشنویسی (تحریر و قلم) | 2 |
اصول گرافیک: طراحی پوستر، لوگو، شناخت مفهوم بصری | 3 |
تکنیکهای طراحی و نقاشی سوژه محور | 4 |
بررسی کامل اصول موردنیاز برای بخش هنرهای آوایی و نمایشی | 5 |
مدیریت زمان و استراتژی آزمون آموزش | 6 |
برگزاری کارگاه مشاوره و رفع استرس شب آزمون | 7 |
رفع اشکال اختصاصی و بررسی تمرینهای ارسالی شرکتکنندهها | 8 |
جلسه شبیهسازی آزمون عملی با داوری حرفهای | 9 |
زمان برگزاری، نحوه شرکت و راههای ثبتنام در دوره آمادگی آزمون عملی هنر فرهنگیان 1404 کنکورسلام
- دوره در تیرماه ۱۴۰۴ به صورت آنلاین برگزار میشود؛ بنابراین مناسب داوطلبان سراسر کشور می باشد.
- فیلم جلسات، منابع تمرینی، گروه اختصاصی رفع اشکال و پرسش و پاسخ در اختیار خریداران قرار می گیرد.
- ثبتنام از طریق سایت رسمی کنکورسلام یا تلگرام و اینستاگرام مجموعه ممکن است.
نکته: ظرفیت دوره محدود است و اولویت با علاقهمندان جدی و پیگیر می باشد.
معرفی مدرس دوره آمادگی آزمون عملی هنر فرهنگیان 1404 کنکورسلام ؛ سپیده سادات مدینه
سپیده سالدات مدینه، دانشجوی آموزش هنر پردیس فاطمهالزهرا دانشگاه فرهنگیان اصفهان و مشاور ارشد آکادمی کنکورسلام است. وی با تجربه شرکت موفق در آزمون عملی هنر سال های گذشته، شناخت عمیق از مسیر و نیازهای داوطلبان دارد و به ویژه در طراحی آزمونهای شبیهساز و رفع اشکال عملی، تبحر دارد. سبک تدریس او ترکیبی از آموزش عملی، مشاوره انگیزشی و تدریس نکات ریز هر بخش است؛
به همین دلیل شرکتکنندگان دورههای قبلی ایشان، همواره امتیاز قبولی فوقالعادهای را در آزمون عملی هنر تجربه کردهاند. برنامه طراحی شده توسط سپیده مدینه برای دورهی امسال با توجه به نمونه سوالات واقعی و تغییرات اخیر، بازطراحی شده تا شما با آمادگی کامل و بدون هیچ دغدغه و نگرانی در جلسه آزمون حاضر شوید.
نتیجه گیری و جمعبندی
آزمون عملی هنر فرهنگیان، فرصتی است برای نشان دادن آنچه طی سالها آموختهاید و فرصتی منحصر به فرد برای ورود به جمع معلمان هنرمند. اما دستیابی به موفقیت، نیازمند تمرین عملی، تسلط نظری و اعتماد به نفس است. انتخاب دوره تخصصی و شرکت در کارگاهی هدفمند، شما را چند قدم جلوتر از سایر رقبا قرار خواهد داد؛ پس اگر به دنبال یک مسیر مطمئن، حرفهای و راهبری شده برای قبولی در آزمون عملی هنر ۱۴۰۴ هستید، همین امروز برای ثبتنام در دوره جامع کنکورسلام اقدام کنید.
این محتوا چقدر برای شما مفید بود ؟
امتیاز شما به ما انرژی بیشتری میده :
میانگین امتیاز ها 3.2 / 5. شمارش امتیاز 12
اولین نفری باشید که امتیاز میدید:))
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
مشاوره تلفنی کنکور فرهنگیان ۱۴۰۵
زمان کنکور فرهنگیان ۱۴۰۵ | تاریخ ثبتنام، شرایط، منابع و مسیر قبولی
سناریوی رسمی بحث گروهی مصاحبه فرهنگیان 1404 منتشر شد!
پنج نکته طلایی برای موفقیت در گزینش مصاحبه فرهنگیان 1404
تجربه واقعی کانون ارزیابی مصاحبه فرهنگیان 1404
سوالات اعتقادی محرم، عاشورا و تاسوعا در گزینش مصاحبه فرهنگیان 1404
3 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
من برای قسمت خوش نویسیش مشکل دارم و فکر نمیکنم که حتی با تمرین زیاد هم بر این بخش تسلط پیدا کنم و درش به مرحله ای برسم که قابل قبول باشه!
دوره آمادگی آزمون عملی شما میتونه کمکی در این زمینه هم داشته باشه؟
در این آزمون عملی هم باید حداقل نصف نمرات را کسب کنیم …؟؟؟
(مثل کانون ارزیابی که از هزار امتیاز اگر ۵۰۰ امتیاز کسب نکنی دیگه بهت تراز نمیدن و کلاً حذفت میکنن)؟
ازمون عملی هنر و تربیت بدنی زمان جدایی از زمان کنکور فرهنگیان داره؟
در طرح مشاورتون تا تایم این ازمونا هم همراهمونن مشاورا؟